Omnikanal

Förena den fysiska och digitala butiken.

Tillsammans med våra partners levererar vi omnikanallösningar som ger både webbshoppar, fysiska butiker, lager och säljare tillgång till samma information.
Köpprocessen kan börja i en webbutik och sluta i en fysisk butik – omnikanal.

Omnikanal kräver att alla systemen kommunicerar med varandra för att uppnå en sömlös shoppingupplevelse.
Oavsett kanal – i butik, online eller via mobilen efterfrågar konsumenten shopping dygnet runt. Att få detta att hänga ihop är nyckeln till en lyckad lösning för sin omnikanals-strategi.

Omnikanallösningar

  • Färdiga kopplingar till flera vanliga butiksdata- och affärssystem
    (e-conomic, Fortnox, Hogia, Visma, Mamut, Specter, Unifaun/Pacsoft med flera)
  • Artikelregister från Microsoft Excel.
  • Kontinuerligt överföring av artikeldata, lagersaldon, beställningar, priser m.m. från/till affärssystemet.
  • API kopplingar, dropshipment m.m..
 
Hogia Smart
e-conomic
Bring
DSV Global Transport and Logistics
Geodis Wilson
Pluskontot
Sharespine
Specter
Fortnox
Visma (sharespine)
Mamut
Fraktnätverket
Memnon apport
Unifaun
Posten och Pacsoft
dhl
schenker
Ongoing Warehouse
 

Behöver du rådgivning? – Mark Antony, VD/ägare och e-Commerce manager, har mer än 12-års erfarenhet av e-handel.
Ring Mark på +46 (0)303 – 719160 (vardagar 10-12, 13-16) eller fyll i dina uppgifter så kontaktar Mark dig.

* = obligatory field/ obligatoriska fält.

Fill in below / Fyll i nedanstående:
captcha