Förena den fysiska och digitala butiken.
Tillsammans med våra partners levererar vi omnikanallösningar som ger både webbshoppar, fysiska butiker, lager och säljare tillgång till samma information.
Köpprocessen kan börja i en webbutik och sluta i en fysisk butik – omnikanal.
Omnikanal kräver att alla systemen kommunicerar med varandra för att uppnå en sömlös shoppingupplevelse.
Oavsett kanal – i butik, online eller via mobilen efterfrågar konsumenten shopping dygnet runt. Att få detta att hänga ihop är nyckeln till en lyckad lösning för sin omnikanals-strategi.
Omnikanallösningar
- Färdiga kopplingar till flera vanliga butiksdata- och affärssystem
(e-conomic, Fortnox, Hogia, Visma, Mamut, Specter, Unifaun/Pacsoft med flera) - Artikelregister från Microsoft Excel.
- Kontinuerligt överföring av artikeldata, lagersaldon, beställningar, priser m.m. från/till affärssystemet.
- API kopplingar, dropshipment m.m..

















Behöver du rådgivning? – Mark Antony, VD/ägare och e-Commerce manager, har mer än 12-års erfarenhet av e-handel.
Ring Mark på +46 (0)303 – 719160 (vardagar 10-12, 13-16) eller fyll i dina uppgifter så kontaktar Mark dig.